ДОСЛІДЖЕННЯ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИН З КЛІЄНТАМИ ДОДАТКАМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО АНАЛІЗУ ДАНИХ

  • Mirela Danubianu “Stefan cel Mare” University of Suceava
  • Stanica Anca Maria “Alexandru Ioan Cuza” University of Iasi

Анотація

Компанії повинні вижити в умовах ринку , де багато продуктів і конкурентів , які конкурують , щоб отримати клієнтів . У такому ринку є деякі чинники , які впливають на зростаючу складність відносин з клієнтами. Деякі з цих факторів є : стиснення раз маркетингового циклу , збільшення витрат на маркетинг , лавина нову пропозицію продуктів і існування нішу конкурентів. Компанії повинні швидко реагувати на виклики цих факторів , реакцію , яка полягає в правильне пропозицію з потрібною людиною в потрібний час через правий канал. CRM включає в себе нові способи взаємодії з клієнтами , яка обіцяє високу віддачу від капіталовкладень для підприємств шляхом розширення орієнтованих на клієнта процесів , таких як продажі , маркетинг , і обслуговування клієнтів. Дані гірничо - методи автоматизації виявлення відповідних моделей в базах даних , допомагає компаніям будувати особисте і вигідних відносин з клієнтами шляхом виявлення і прогнозування потреб клієнтів по всьому життєвого циклу клієнта.

Біографія автора

Mirela Danubianu, “Stefan cel Mare” University of Suceava
a lecturer in Electrical Engineering and Computer Science
Як цитувати
[1]
M. Danubianu і S. A. Maria, ДОСЛІДЖЕННЯ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИН З КЛІЄНТАМИ ДОДАТКАМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО АНАЛІЗУ ДАНИХ, ОЕІЕТ, vol 17, № 1, с. 55-58, 1.
Розділ
Методи та системи оптико-електронної і цифрової обробки зображень та сигналів