Інформаційна інтелектуальна система аналізу наукової та науково-педагогічної діяльності академічного колективу
DOI:
https://doi.org/10.31649/1681-7893-2024-47-1-7-16Ключові слова:
інформаційна система, інтелектуальний аналіз, наукова діяльність, науково-педагогічний колективАнотація
Стаття присвячена розробці інформаційної інтелектуальної системи для аналізу наукової та науково-педагогічної діяльності академічного колективу. Запропоновано архітектуру системи та її основні модулі, які у комплексі вирішують завдання інтелектуалізації діяльності професорсько-викладацького колективу, пов’язаної із формуванням звітності та планування наукової та педагогічної діяльності. Програмна система забезпечує автоматизацію процесів: аналізу публікаційної, патентної, грантової та проектної діяльності, зокрема і фінансування проектів та грантів, а також інтеграції даних з різних джерел, використання комплексних аналітичних інструментів для отримання результатів наукової та педагогічної діяльності, аналізу даних зі спеціалізованих веб-ресурсів з використанням інструментів штучного інтелекту. Пропонована система інтегрує різноманітні джерела інформації, включаючи наукометричні бази, патентні бази даних, соціальні мережі для науковців з використанням методів штучного інтелекту для глибокого аналізу даних.
Посилання
Myers BA, Kahn KL. Practical publication metrics for academics. Clin Transl Sci. 2021 Sep;14(5):1705-1712. doi: 10.1111/cts.13067. Epub 2021 May 31. PMID: 33982433; PMCID: PMC8504821.
Pro naukovu i naukovo-tekhnichnu diialnist : Zakon Ukrainy vid 26.11.2015 r. № 848-VIII : stanom na 4 sich. 2024 r. [Online]. Available: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/848-19#Text (in Ukrainian) [Accessed: 20.01.2024].
Y. Labzhynskyi, A. Kilchenko, V. Kovalenko. The role of information and digital technologies for evaluating the effectiveness of scientific and pedagogical activities. Report of the scientific-practical conference of the Institute of Information Technologies and Teaching Aids of the National Academy of Sciences of Ukraine: materials of the scientific-practical conference, February 11, 2021, Kyiv / editor: O.P. Pinchuk, N.V. Yaskova – Kyiv: IITZN National Academy of Sciences of Ukraine, 2021. – 163 p.
Kropocheva N. Repositories of higher pedagogical education institutions: new opportunities for scientific libraries. Humanities science current issues. 2021. Vol. 2, no. 39. P. 186–195, doi: 10.24919/2308-4863/39-2-32.
OpenDOAR Statistics - Sherpa Services. Research Funders' Open Access Policies - Sherpa Services. [Online]. Available: https://v2.sherpa.ac.uk/view/repository_visualisations/1.html [Accessed: 01.02.2024].
Formanek, Matus. (2023). DSpace 7 Benefits - Is It Worth Upgrading?. Information Technology and Libraries, doi: 42. 10.5860/ital.v42i3.16209.
Understanding the Role of Digital Technologies in Education: A review / P. A. Haleem et al. Sustainable Operations and Computers. 2022, doi: 10.1016/j.susoc.2022.05.004.
A. Kovbasistyi, A. Melnyk, M. Dyvak, V. Brych and I. Spivak, "Method for detection of non-relevant and wrong information based on content analysis of web resources," 2017 XIIIth International Conference on Perspective Technologies and Methods in MEMS Design (MEMSTECH), Lviv, Ukraine, 2017, pp. 154-156, doi: 10.1109/MEMSTECH.2017.7937555.
M. Dyvak, A. Kovbasistyi, A. Melnyk, I. Shcherbiak and O. Huhul, "Recognition of Relevance of Web Resource Content Based on Analysis of Semantic Components," 2019 9th International Conference on Advanced Computer Information Technologies (ACIT), Ceske Budejovice, Czech Republic, 2019, pp. 297-302, doi: 10.1109/ACITT.2019.8779897.
Mykola Dyvak, Andriy Melnyk, Artur Rot, Marcin Hernes, Andriy Pukas, "Ontology of Mathematical Modeling Based on Interval Data", Complexity, vol. 2022, Article ID 8062969, 19 pages, 2022, doi: 10.1155/2022/8062969
Radilova, Martina & Kamencay, Patrik & Hudec, Robert & Benco, Miroslav & Radil, Roman. (2022). Tool for Parsing Important Data from Web Pages. Applied Sciences. 12. 12031, doi: 10.3390/app122312031.
Kılıç, Deniz & Elkjær Vasegaard, Alex & Desoeuvres, Aurélien & Nielsen, Peter. (2023). A Semi-Automated Solution Approach Selection Tool for Any Use Case via Scopus and OpenAI: a Case Study for AI/ML in Oncology.
##submission.downloads##
-
pdf
Завантажень: 74
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).