Проблеми процесу підтримки клієнтів та їх комплексне вирішення

Автор(и)

  • Р.В. Слободян Вінницький національний технічний університет
  • І.В. Богач Вінницький національний технічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31649/1681-7893-2025-49-1-257-263

Ключові слова:

процес підтримки клієнтів, операції підтримки клієнтів

Анотація

У цій статті розглядаються важливі аспекти вдосконалення систем підтримки клієнтів з метою їх упорядкування шляхом інтеграції передових обчислювальних методів і автоматизації. Ефективне використання обчислювальних систем у різних галузях, таких як наука, бізнес і техніка, значною мірою залежить від високоякісних даних і складної обробки. Чітко організовані дані та чітко визначені завдання є важливими для підвищення ефективності системи підтримки клієнтів. В дослідженні підкреслюється, що поточні впровадження часто не охоплюють повний спектр сценаріїв. Ефективне використання інструментів для динамічного управління робочим навантаженням та перевірки даних у режимі реального часу створює значні труднощі. Необхідні інтегровані рішення для обробки всього життєвого циклу запитів на підтримку клієнтів – від збору даних до розподілу завдань і, нарешті, до управління навичками агентів на основі відгуків клієнтів. Цілісний підхід з використанням штучного інтелекту та машинного навчання може покращити управління завданнями в підтримці клієнтів, що призведе до кращої якості даних, ефективного розподілу завдань та підвищення продуктивності агентів.

Біографії авторів

Р.В. Слободян, Вінницький національний технічний університет

аспірант

І.В. Богач, Вінницький національний технічний університет

Кандидат філософії, доцент

Посилання

InsideEVs. Fisker Ocean Owner Concerns. [Online]. Available: https://insideevs.com/news/714360/fisker-ocean-owner-concerns/. Created: 2023.

Reuters. EV Startup Fisker’s Deal Talks with Large Automaker Ends. [Online]. Available: https://www.reuters.com/business/autos-transportation/ev-startup-fiskers-deal-talks-with-large-automaker-ends-2024-03-25/. Created: 2024.

International Journal of Intelligent Systems and Applications in Engineering (IJISAE). Large-Scale Data Gathering: Exploring World Bank’s Influence on National Learning. [Online]. Available: https://ijisae.org/index.php/IJISAE/article/view/3526. Created: 2023.

Dynamic Business. Dealing with a Vague Client: How to Mitigate the Potential Frustration and Come Out on Top. [Online]. Available: https://dynamicbusiness.com/topics/small-business-resources/dealing-with-a-vague-client-how-to-mitigate-the-potential-frustration-and-come-out-on-top.html. Created: 2023.

UNESCO Learning Portal. Large-Scale Data Gathering: Exploring World Bank’s Influence on National Learning. [Online]. Available: https://learningportal.iiep.unesco.org/es/biblioteca/large-scale-data-gathering-exploring-world-banks-influence-on-national-learning. Created: 2023.

Help Scout. Self-Service: The Definitive Guide. [Online]. Available: https://www.helpscout.com/helpu/self-service/. Created: 2023.

Connecting Software. Top 5 Software Integration Challenges in 2023 and How to Overcome Them. [Online]. Available: https://www.connecting-software.com/blog/top-5-software-integration-challenges-in-2023-how-to-overcome-them/. Created: 2023.

Connecting Software. Top 5 Software Integration Challenges in 2023 and How to Overcome Them. [Online]. Available: https://www.connecting-software.com/blog/top-5-software-integration-challenges-in-2023-how-to-overcome-them/. Created: 2023.

ONEiO. What Are System Integrations? [Online]. Available: https://www.oneio.cloud/blog/what-are-system-integrations. Created: 2023.

McKinsey & Company. The Next Frontier of Customer Engagement: AI-Enabled Customer Service. [Online]. Available: https://www.mckinsey.com/capabilities/operations/our-insights/the-next-frontier-of-customer-engagement-ai-enabled-customer-service. Created: 2023.

GreenM. Automating Customer Complaints Management. [Online]. Available: https://greenm.io/automating-customer-complaints-management/. Created: 2023.

Help Scout. Self-Service: The Definitive Guide. [Online]. Available: https://www.helpscout.com/helpu/self-service/. Created: 2023.

HubSpot Blog. Pros and Cons of AI in Customer Service. [Online]. Available: https://blog.hubspot.com/service/pros-cons-ai-in-service. Created: 2023.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 4

Опубліковано

2025-06-18

Як цитувати

[1]
Р. Слободян і І. Богач, «Проблеми процесу підтримки клієнтів та їх комплексне вирішення», Опт-ел. інф-енерг. техн., вип. 49, вип. 1, с. 257–263, Чер 2025.

Номер

Розділ

Альтернативні наукові ідеї та гіпотези

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.