Проблеми процесу підтримки клієнтів та їх комплексне вирішення
DOI:
https://doi.org/10.31649/1681-7893-2025-49-1-257-263Ключові слова:
процес підтримки клієнтів, операції підтримки клієнтівАнотація
У цій статті розглядаються важливі аспекти вдосконалення систем підтримки клієнтів з метою їх упорядкування шляхом інтеграції передових обчислювальних методів і автоматизації. Ефективне використання обчислювальних систем у різних галузях, таких як наука, бізнес і техніка, значною мірою залежить від високоякісних даних і складної обробки. Чітко організовані дані та чітко визначені завдання є важливими для підвищення ефективності системи підтримки клієнтів. В дослідженні підкреслюється, що поточні впровадження часто не охоплюють повний спектр сценаріїв. Ефективне використання інструментів для динамічного управління робочим навантаженням та перевірки даних у режимі реального часу створює значні труднощі. Необхідні інтегровані рішення для обробки всього життєвого циклу запитів на підтримку клієнтів – від збору даних до розподілу завдань і, нарешті, до управління навичками агентів на основі відгуків клієнтів. Цілісний підхід з використанням штучного інтелекту та машинного навчання може покращити управління завданнями в підтримці клієнтів, що призведе до кращої якості даних, ефективного розподілу завдань та підвищення продуктивності агентів.
Посилання
InsideEVs. Fisker Ocean Owner Concerns. [Online]. Available: https://insideevs.com/news/714360/fisker-ocean-owner-concerns/. Created: 2023.
Reuters. EV Startup Fisker’s Deal Talks with Large Automaker Ends. [Online]. Available: https://www.reuters.com/business/autos-transportation/ev-startup-fiskers-deal-talks-with-large-automaker-ends-2024-03-25/. Created: 2024.
International Journal of Intelligent Systems and Applications in Engineering (IJISAE). Large-Scale Data Gathering: Exploring World Bank’s Influence on National Learning. [Online]. Available: https://ijisae.org/index.php/IJISAE/article/view/3526. Created: 2023.
Dynamic Business. Dealing with a Vague Client: How to Mitigate the Potential Frustration and Come Out on Top. [Online]. Available: https://dynamicbusiness.com/topics/small-business-resources/dealing-with-a-vague-client-how-to-mitigate-the-potential-frustration-and-come-out-on-top.html. Created: 2023.
UNESCO Learning Portal. Large-Scale Data Gathering: Exploring World Bank’s Influence on National Learning. [Online]. Available: https://learningportal.iiep.unesco.org/es/biblioteca/large-scale-data-gathering-exploring-world-banks-influence-on-national-learning. Created: 2023.
Help Scout. Self-Service: The Definitive Guide. [Online]. Available: https://www.helpscout.com/helpu/self-service/. Created: 2023.
Connecting Software. Top 5 Software Integration Challenges in 2023 and How to Overcome Them. [Online]. Available: https://www.connecting-software.com/blog/top-5-software-integration-challenges-in-2023-how-to-overcome-them/. Created: 2023.
Connecting Software. Top 5 Software Integration Challenges in 2023 and How to Overcome Them. [Online]. Available: https://www.connecting-software.com/blog/top-5-software-integration-challenges-in-2023-how-to-overcome-them/. Created: 2023.
ONEiO. What Are System Integrations? [Online]. Available: https://www.oneio.cloud/blog/what-are-system-integrations. Created: 2023.
McKinsey & Company. The Next Frontier of Customer Engagement: AI-Enabled Customer Service. [Online]. Available: https://www.mckinsey.com/capabilities/operations/our-insights/the-next-frontier-of-customer-engagement-ai-enabled-customer-service. Created: 2023.
GreenM. Automating Customer Complaints Management. [Online]. Available: https://greenm.io/automating-customer-complaints-management/. Created: 2023.
Help Scout. Self-Service: The Definitive Guide. [Online]. Available: https://www.helpscout.com/helpu/self-service/. Created: 2023.
HubSpot Blog. Pros and Cons of AI in Customer Service. [Online]. Available: https://blog.hubspot.com/service/pros-cons-ai-in-service. Created: 2023.
##submission.downloads##
-
pdf (English)
Завантажень: 2
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).