УНІВЕРСАЛЬНИЙ РЕДАКТОР ГРАФІЧНИХ ІГРОВИХ СЦЕН

Authors

  • V. V. Voitko Вінницький національний технічний університет
  • D. I. Katielnikov Вінницький національний технічний університет
  • I. R. Arseniuk Вінницький національний технічний університет
  • H. L. Lutsyshyn Вінницький національний технічний університет

Abstract

У статті запропоновано принципи реалізації універсального редактора графічних ігрових сцен, орієнтованого на використання довільних ігрових каркасів та розширення функціональних можливостей за рахунок реалізації компонентної архітектури. Розроблено моделі редактора та структури конфігураційних файлів базових компонентів.

Author Biographies

V. V. Voitko, Вінницький національний технічний університет

к.т.н., доцент кафедри програмного забезпечення

D. I. Katielnikov, Вінницький національний технічний університет

к.т.н., доцент кафедри програмного забезпечення

I. R. Arseniuk, Вінницький національний технічний університет

к.т.н., доцент кафедри комп’ютерних наук

H. L. Lutsyshyn, Вінницький національний технічний університет

студент 5-го курсу факультету комп’ютерного інтелекту інституту інформаційних технологій та комп’ютерної інженерії

Downloads

Abstract views: 237

Published

2021-01-13

How to Cite

[1]
V. V. Voitko, D. I. Katielnikov, I. R. Arseniuk, and H. L. Lutsyshyn, “УНІВЕРСАЛЬНИЙ РЕДАКТОР ГРАФІЧНИХ ІГРОВИХ СЦЕН”, Опт-ел. інф-енерг. техн., vol. 19, no. 1, pp. 84–89, Jan. 2021.

Issue

Section

Systems Of Technical Vision And Artificial Intelligence, Image Processing And Pattern Recognition

Metrics

Downloads

Download data is not yet available.