УНІВЕРСАЛЬНИЙ РЕДАКТОР ГРАФІЧНИХ ІГРОВИХ СЦЕН
Анотація
У статті запропоновано принципи реалізації універсального редактора графічних ігрових сцен, орієнтованого на використання довільних ігрових каркасів та розширення функціональних можливостей за рахунок реалізації компонентної архітектури. Розроблено моделі редактора та структури конфігураційних файлів базових компонентів.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 224
Переглядів анотації: 240
Опубліковано
2021-01-13
Як цитувати
[1]
В. В. Войтко, Д. І. Катєльніков, І. Р. Арсенюк, і Г. Л. Луцишин, «УНІВЕРСАЛЬНИЙ РЕДАКТОР ГРАФІЧНИХ ІГРОВИХ СЦЕН», Опт-ел. інф-енерг. техн., вип. 19, вип. 1, с. 84–89, Січ 2021.
Номер
Розділ
Системи технічного зору і штучного інтелекту з обробкою та розпізнаванням зображень
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).