УНІВЕРСАЛЬНИЙ РЕДАКТОР ГРАФІЧНИХ ІГРОВИХ СЦЕН

Автор(и)

  • В. В. Войтко Вінницький національний технічний університет
  • Д. І. Катєльніков Вінницький національний технічний університет
  • І. Р. Арсенюк Вінницький національний технічний університет
  • Г. Л. Луцишин Вінницький національний технічний університет

Анотація

У статті запропоновано принципи реалізації універсального редактора графічних ігрових сцен, орієнтованого на використання довільних ігрових каркасів та розширення функціональних можливостей за рахунок реалізації компонентної архітектури. Розроблено моделі редактора та структури конфігураційних файлів базових компонентів.

Біографії авторів

В. В. Войтко, Вінницький національний технічний університет

к.т.н., доцент кафедри програмного забезпечення

Д. І. Катєльніков, Вінницький національний технічний університет

к.т.н., доцент кафедри програмного забезпечення

І. Р. Арсенюк, Вінницький національний технічний університет

к.т.н., доцент кафедри комп’ютерних наук

Г. Л. Луцишин, Вінницький національний технічний університет

студент 5-го курсу факультету комп’ютерного інтелекту інституту інформаційних технологій та комп’ютерної інженерії

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 240

Опубліковано

2021-01-13

Як цитувати

[1]
В. В. Войтко, Д. І. Катєльніков, І. Р. Арсенюк, і Г. Л. Луцишин, «УНІВЕРСАЛЬНИЙ РЕДАКТОР ГРАФІЧНИХ ІГРОВИХ СЦЕН», Опт-ел. інф-енерг. техн., вип. 19, вип. 1, с. 84–89, Січ 2021.

Номер

Розділ

Системи технічного зору і штучного інтелекту з обробкою та розпізнаванням зображень

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають