ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ І ПЕРСПЕКТИВИ ПОБУДОВИ КЛАСТЕРІВ НА ОСНОВІ GPU ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ПАРАЛЕЛЬНОЇ ТА ПАРАЛЕЛЬНО-ІЄРАРХІЧНОЇ ОБРОБКИ ІНФОРМАЦІЇ
Анотація
В проведених дослідженнях здійснено аналіз методологічних і прикладних аспектів та перспектив побудови кластерів на базі GPU для реалізації швидкої та ефективної паралельної обробки надвеликих масивів інформації. Наведено результати розробки спеціалізованої програмної бібліотеки для програмування віддалених відеоадаптерів.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 183
Переглядів анотації: 243
Як цитувати
[1]
А. А. Яровий, «ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ І ПЕРСПЕКТИВИ ПОБУДОВИ КЛАСТЕРІВ НА ОСНОВІ GPU ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ПАРАЛЕЛЬНОЇ ТА ПАРАЛЕЛЬНО-ІЄРАРХІЧНОЇ ОБРОБКИ ІНФОРМАЦІЇ», Опт-ел. інф-енерг. техн., вип. 18, вип. 2, с. 119–126, Лис 2013.
Номер
Розділ
Системи технічного зору і штучного інтелекту з обробкою та розпізнаванням зображень
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).